Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers

Sunday, October 24, 2010

Festival Belon Udara Panas

selamat pagi semua...semoga pagi ni kamu semua bangun untuk meneruskan hari2 yang mendatang ni dengan penuh bersemangat seperti tenaga yang baru dijana selepas minum Milo ke, Ovaltine ke, Horlick ke, Vico, atau pon pas pekena teh tarik kat mapley 25jam..hahaha...so pagi ni aku ingin berkongsi gambar2 yang aku godek2 dalam inbox email aku sebagai tatapan untuk cuci2 mata hujung minggu ni...xtau la festival ni wat kat mana tapi aku suka tengok sebab comel2 semua belon udaranya..so layan..~~~

tu diaaa....dragon comel datang nak makan org..hahaha


macam rupa kartun yang adik aku lukis masa tadika dulu je...ngeh3~~~


uiii...'besau' nyer lembu tuhhh


a rounded slimy frog is in the air...hahaha


ni kalau kapal terbang lalau xmasal je....hehehe


kiutnyer gajah pink ni...i likee...heehe


manyak nyerrrr


bersedia untuk terbang!!!!


macam2 warna ade....


bee ni paling kawaii laa...rasa nak peluk2 je...hehehe


ni biasa je...


anak dragon yang comel...=)

No comments: